niedziela, 3 sierpnia 2014

Ślubny składak - kolejne zmagania scrapp-owe

Na zlecenie koleżanki powstały trzy różne kartki - Pamiątki ślubu - dla niej i jej córek. Tutaj przedstawiłam Kartka pudełkowa - Pamiątka ślubu.

Teraz prezentuję drugą z wykonanych kartek, tym razem składaczek ślubny. 
Ta kartka również otrzymała delikatne pastelowe kolorki, według zamówienia. 
Mój składak stylizowałam na retro, stąd zdjęcie "z tamtych lat". 


 Ozdoba to maleńkie różyczki wykonane z trzech warstw maleńkich dziurkaczowych wycinanek oraz ozdobne cyrkonie.


Po rozłożeniu ukazują się kolejne warstwy kartki...


... na których umieściłam kieszonkę na papierowy upominek, a także piękne życzenia dla Młodej Pary.


Bardzo cieszy mnie ta kartka. To dopiero mój drugi składak, a muszę przyznać - wykonuje się go bardzo szybko, łatwo i przyjemnie.
Mój pierwszy składak można zobaczyć tutaj: Pamiątki ślubu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz