poniedziałek, 19 stycznia 2015

Bombowa koszulka

Co prawda przed nami już Wielkanoc, ale ja mam postowe tyły i u mnie nadal będzie Boże Narodzenie :-)

Jako prezencik dla mojej mamy postanowiłam zrobić coś troszkę innego niż zwykłe szydełkowe bombki. Zakupiłam komplecik bombek plastikowych w różnych złocistych wariacjach i do nich opracowałam sobie schemat koszulki, a właściwie pół - koszulki.

Koszulka pasuje na bombkę o średnicy ok 8 cm. Ja użyłam bombek plastikowych, bo do nich mogłam koszulki przyszpilić, ale na bombce szklanej też to wyjdzie, tylko trzeba użyć kleju.

Oto moje bombeczki. 






A tu do nich mój własny schemacik  - jeśli skorzystasz to miło mi będzie, gdy o mnie wspomnisz :-)


Ta bombka powstała jako prezent dla mojej koleżanki w wymiance świątecznej.




Wymyślone przeze mnie 3 bombki w koszulkach były częścią takiego prezentu - dołączyły do trzech dzwoneczków i trzech gwiazdek.




Mama była zadowolona, ozdoby dołączyły do jej pięknej choinki, a ja miło wspominam pracę przy dzierganiu :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz