poniedziałek, 19 stycznia 2015

Choinka szydełkiem wyczarowana

Przyszedł czas na to, by w końcu zaprezentować moją tegoroczną choinkę, którą W KOŃCU udało mi się obszydełkować :-)
Przez ostatnie lata ubierałam w szydełkowe ozdoby choinki różnych osób, teraz mogę z dumą obwieścić, że szewc przestał chodzić bez butów.


To jeszcze nie to, co chciałam osiągnąć, ozdób - pomimo wielkiej ilości - wraz jest za mało, ponieważ nie udało nam się zakupić ładnej, gęstej choinki. A tradycyjnie co roku mamy w domu choinkę żywą, więc jesteśmy skazani na to, co ofiaruje nam natura.

Prawie wszystkie z tych ozdób (oprócz tych ze złotą wstążką) powędrowały na moją choinkę


Na największą uwagę zasługuje czubek choinkowy.




Powstał on z trzech osobno zrobionych jednakowych gwiazd, złączonych klejem na gorąco.
Do tego stożek wyszydełkowany bez schematu, na oko.


Robiąc gwiazdki korzystałam troszkę z tego schematu, modyfikując go jednak do własnych potrzeb. Schemat znaleziony w internecie.


Ciąg dalszy nastąpi... będą to bombki, dzwonki i gwiazdki :-)






4 komentarze: